niedziela, 29 września 2013

Jesienna opaska

Gdy nadchodzi jesień i rano jest chłodno, lubię chodzić w opaskach. Mam ich kilka, zrobionych głównie na drutach. Nadeszła pora, aby zaprezentować czapki, szale i opaski, które powstały nim zaczęłam prowadzić bloga.

W tym poście pokażę opaskę, którą zrobiłam w tym roku. Była to jedna z pierwszych rzeczy wykonanych przeze mnie na szydełku (nr 4.0 [mm]). Na niej ćwiczyłam robienie słupków i sposób trzymania nitki w ręce.



***
Aktualnie pracuję nad ażurowym bezrękawnikiem dla koleżanki mojej mamy. Wychodzi bardzo ładny. Dziergam wzór, który wykorzystałam już raz w szalu. Efekt końcowy pokażę, gdy trafi on do właścicielki.

4 komentarze:

  1. Również bardzo lubię opaski i mam ich tez kilka ;-)) Twoja bardzo ładna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, zwłaszcza, że na niej uczyłaś się oczek :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Nie jest ona idealna, ale to pierwszy szydełkowy projekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opaska w sam raz na taką jak dziś pogodę! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń